Road to English

Learn to English

ズィール Zwill

[解王]ズィール [Fragments King] Zwill
昼は明るく夜は暗い。そ17年後に使う道具
んな当たり前の事も僕を、吟味し磨き、彼女
は忘れて心はしまった。は数多、用意してい
一つ。体は無数。刻此処がどこる。かも分か
まれ続け、やがて感じられないまま、或いは僕
るものも無くなる。の体も分からないまま。
Day is light. Night is dark. She tests and polishes Even this, the tools needed I have One soul, forgotten. in 17 years' many bodies, I don't know time. where I am, carved until nothing or even what body can be felt I am inside.

ばら……ばら……
Fragmented......

一でも欠ければ僕は消える
I disappear.

欠片が集まって一になる
All be one.

[欠解王]ズィール [Fragmented King] Zwill
欠けること他の人には彼女が来る。僕
無く体狩りを会ったこ痛痛痛痛は箱と
を探す行う為とが無いいいいい箱から
に僕達は居る故に箱に入り僕を出し箱
。全ては彼女即ち箱に入りから残党の
の為にただ其れを箱に入れ欠片を出す
I seek out I've never met She's coming. my body We are another Ow owremove without fragmenting. here toperson. Ooowww myself from hunt. I go in the box the boxes It is all just to put that and the pieces of for her. in the box. of the enemies.

繋がり合って僕らは消える
We are disappear.

ばらばら……ばらばら……
Fragmented......

君も欠片に刻んであげる
Disperse you.