読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

Road to English

Learn to English

アリス Alice

英訳 ロードラ ロード・トゥ・ドラゴン 英語 English ゲーム
[病王]アリス [Sick Queen] Alice
わたしは病きにかかった。
うさぎが1ぴき、あなに落ちた。
わたしの夢。
カードたちが燃えている。
やりがわたしに刺さっている。
しかしわたしはそれでは無い。
わたしはアリス。
あなたはアリス。
I have fallen sick.
A rabbit dropped on you.
My dream.
The cards are burning.
A spear pierces me.
But that isn't me.
I am Alice.
You are Alice.

私がアリスよッ!
I am Alice!

ニセモノは引っ込んでて!
Back off sham!

ハートの兵が来るッ!
Coming the heart soldiers!

[喪失王]アリス [Fallen Queen] Alice
以上の症例から分かるように、アリスは自身の偽魂体と遭遇してしまった事で自我を喪失、或いはトレードした。これは極めて希少な事例であるが、以後このような事が起こらぬよう禁書及び惑いの書は、より厳重に管理すべきものと思われる。
報告者:クロノ・パラディン
Judging by the above symptoms, meeting her soul-copy caused Alice to have a mental break or possibly trade her sense of self. Though this is an extremely rare case, security on the texts in question must be improved in future. 
Report by : Chrono Paladin

私がヤってやる!
I'll do it!

私の前から消えろーッ!
Get out from my sight!

来い!ハートの兵たち!
Come on! Heart soldiers!